åsnebakdel

Lugn vecka i london. Jag tränar, tittar på sune, äter oh sover. Ibland passar jag på att träffa mina vänner också.
Igår till exempel så  kollade vi på Irene Hoss och åt yoghurt i Notting Hill, engelsk yoghurt är riktigt smaskig.
Tydligen ska Kent till Hultsfred och 4 andra festivaler i år. Nu när Hultsfred kommun har gått in och räddat rockparty från konkurs så får de ju satsa lite. Det kan ju inte funka att boka samma band som alla andra festivaler har haft de senaste tre åren. Shout out louds, kent, maskinen och något annat svenskt, hur kul är det? NOT HOT!  Om jag inte hade vart fattig hade jag sagt, lets bojkotta Sverige och åka till Roskilde...
ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0