if this was my country I would give you a smack!

Hej allihopo!

Det har vart helg och saker har hittats pa. I fredags bar det av till Ikea for att handla mat till lordagens julbord. Vi bestamde oss for att testa Ikean dit man inte behover ta sparvagn, utan bara tunnelbana, ett misstag som vi aldrig gor om. Val framme i fororten fragar vi efter vagen man ska ga, och far svaret att vi ska ta en buss for att det ar for farligt att ga. Pa bussen blir Liz trakasserad av "skum".
Vi klarade oss av bussen helskinnade och tyckter att det var bast att ata lite for att smalta en sadaan handelse, sa kottbullar och brunsas bev det. Och chokladmousse!

Vi kopte skinka, chips, skorpor, godissnoren, sill, knackebrod och pepparkakor. 

Pa lordag formiddag jobbade jag med Sam, sa Raggar sara kom over pa kakor kaffe och bebisgull.Val fardiga med det och en nappflaska senare lyckdes jag overtala Jane om att fa ga ut, bebisfri. Sa vi gick pa julmarknaden pa Parsons Green. Och for sedan ivag till Notting Hill, Sara och Julbord. Vi laddade upp med vin, som senare pa natten byttes ut mot en impulsinkopt flaska glenns vodka, chips och gronsakstavar. Det blev galet roligt, och jag kan alfabetet baklanges, det ni! Och sara kunde sova utomhus, i DECEMBER!

Sondag- Vi passade pa att ta oss en liten promenad i turistvimlet pa Oxford Street, kolla in Sonia Rykiels kollektion for hm, en svang in pa Marc Jacobs for julklappar och McD for den obligatoriska bakismaten. 
Efter det tillbaka till Notting Hill dar vi hade spenderat natten, for att hamta min telefon, kolla pa Irene Hoss och 3 avsnitt av Sunes Jul. 

Nu sitter jag pa gymmet och vantar pa att Jamie ska blir klar sa vi kan ga och kopa en tomteluva till honom. 
 jag ska forsoka ladda upp lite bilder snart :D

ta ta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0