långa nätter

December i London är varmt, verkligen inte vinterjacks-väder i alla fall.
I eftermiddags efter lunch, kaffe och en vilostund, tog jag med mig Slagsmålsklubben ut i det engelska regnrusket för att springa av mig, och förhoppningsvis några av helgens kalorier. Ner till rivern och längsmed den en bit och tillbaka. Det var hur skönt som helst, 5,57 km i ösregn och blåst! Men som sagt london äär ju varmt.
Varje moron lyssnar vi på radio i köket, LBC- Londons Biggest Conversation. Och varje morgon är det Nick Ferrari som pratar, han diskuterar olika aktuella ämnen med Londonbor som ringer/skriver in. Killen gör mig galen, han är så himla trångsynt, jobbig och hemsk. Jag står och svär åt honom på svenska varenda morgon. I morse sa han emot en kvinna som tycket att det skulle finnas mer leksaker åt flickor som inte är rosa.  Knäppgök!
Dagens drog går till Oda- jag tycker att du ska ha drogen för att du antagligen behöver den i ditt tillstånd! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0