wonderland, neverland

hej allihopo
Äntligen är det helg igen! (om ni visste vad veckorna går fort här skulle ni antagligen skratta åt mig, men det vet ni ju inte)
När jag slutade kl 2 idag, efter att ha sett en halvnaken modell på V&A, en levande t-rex och matat bebis, slängde jag i mig en fryspizza, kollade på ett avsnitt av GG istället för att träna och drack en kopp te. Sen bar det av till Winter Wonderland med Raggarn. Vi gick omkring, stampade fötter i toa-kön och klockshoppade. Dessutom lekte vi en liten lek som kallas "jag-vill-inte-ge-dig-en-puss-men-kan-väl-göra-det-mot-betalning-då-då". Vi bytte ut en kindpuss av mig mot tre tokens var, med andra ord en karusell. Så om vi någon gång leker den lite mer välkända leken "jag har aldrig" så är dett blogginlägget vittne till att jag har pussat en man som är äldre än min pappa mot betalning. Men vi kom fram till att det var värt det, annars hade ju inte två fattiga aupairer haft råd att åka slänggungan.
Vi passade på att dricka lite av min nya favvodricka, mulled wine, samtidigt som vi spotade snyggingar och pratade om diverse drömmar.
Sen åkte vi hem.
Sen dess har jag ätit middag (currytonfiskröra på toast), sett "p.s. i love you" (efter som att jag är inne i en blödig fas så har jag gråtit lite) och kommit fram till att om jag ska gifta mig någon gång så ska det nog vara med en irländsk snubbe eller kanske.... raggarn vet vem jag menar, paki också kanske :)
c u l8er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0