fire fire

Hej Hej i lingonskogen

Helgen var super! Lyckad svensk tacos, en heldag med CK och hennes vän Emelie på marknad, halva göteborg på ett och samma ställe och Weeds.
Idag har jag vart på tyskaan, gjort min final test. haha. Det gick asbra. 

Till helgen ska jag åka bort med famlijen på någon himla shooting, de ska döda oskyldiga  fasaner. Vi ska bo på hotell och jag ska ta hand om Jamie på dagen. Så idag på "mötet" tänkte jag fråga om jag skulle få extra betalt eller ledigt för hela fredagen, hela lördagen och halva söndagen. Men innan jag hann ta upp det sa Jane: Ja, du sitte ju fortfarande inte barnvakt någonting, så är det ok om du jobbar lite mer i helgen.
My ass, jag sa ok men det är ju för fan nästan 3 hela dagar. FITTA! Jag vill ha pengar. Jag är lite sur nu..... 
Vad ska jag säga till henne anders?


Tack för alla musiktips :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0