GRATTIS ANKAN

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdteringen, när jag ser hur raggarsara skriver får jag lite dåligt samvete.
Veckan har varit lugn, jag ahr gjort det valiga. jobbat, vart på gymet, sovit och kollatpå tv. Plus gått två riktigt långa promenader med Sam. Idag såg jag till och med lite ut som en lattemamma. Jag hade träningskläder , ny barnvagn och en flaska vatten i högsta hugg, och så jag jag jättesnabbt längsmed rivern vid de fina husen. haha.

jag har ochså sett till att göra slut på min få sparade slantar. jag förvandlade dem till ett par skor, en kofta, en t-shirt och ett par strupbyxor (som oda och sarah borde påminna mig om att berätta om nästa gån vi hörs på skype).

Jag har bokat min hembiljetter, och kommer den 19:de på förmiddagden, 1 month to go peeps.

dagens tankar går till diskobitches, jag undrar om de verkligen har gjort slut? 

Jag ska försöka bli bättre på dethär med att skriva, och så sjka jag se till att ni får lite foton som jag har på lager.
Imon kommer fittan :D

pussianus





Kommentarer
Postat av: malinita

fan va jag älskar att han är ifttan ahahahha

2009-12-04 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0