killersnail (slug)

Yoga, sova och slug.

Jag var peppad för slug igår och tänkte, jag tar en drink så går min huvudvärk över, men icke. Jag kunde inte ens njuta av "wake me up before you go-go". Så jag gick hem vid 12 och fick migrän, min ipren hjälpte inte och när jag väkl hade somnat drömde jag feberdrömmar. Nu, 3 ipren senare har jag fortfarande huvudvärk men försöker bota den med weeds. För tillfället är jag dock på lunchrast.  jag har tittat 72 minuter på min streaming sida och måste vänta i 54 minuter innan jag får lova att se resten av mitt påbörjade avsnitt.
Ni ska veta hur det skär i öronen när en 3-åring skriker i simhallen och man har dagen-eftermigrän.

Ikväll ska jag se Guy Forks brännas på bål, spannend. 
Nu sa jag gå och äta något ångkokt. 

Tchüss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0