my mind

Idag saknar jag gotebor, mycket! Till och med underjorden. haha

Jag har precis lamnat av Jamie pa MiniActive pa gymmet, sa nu sitter jag har och dricker gratis capuccino och vantar pa att klockan ska bli 11. Da ska jag hamta honom och ga hem med honom igen.

Idag ar planen att trana, jag vet inte om det ar sa bra egentligen, for jag tror att jag har fatt svinen, stada och mala naglarna. Jag har meningsfulla dagar eller hur?
Sen ska jag hamta niklas pa victoria vid midnatt ocksa.

Igar gjorde jag min forsta barnvaktskvall, valdigt latt. Bada barnen sov hela tide och jag kunde kolla pa mission impossible 2 ostort. Klockan 23.30 kom andrew och jane tillbaka (berusade, eller i alla fall jane).

Nu haller min blasa pa att spricka.


tah tah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0