på tvären

Hallå hej hej!

En vanlig vecka sedan nicke åkte hem. Min förkyldning börjar äntligen bli lite bättre.
Igår var var det onsdagsbio med New Moon.... Jag kan inte beskriva det med ord. haha
Väldigt trevligt att träffa Sara, Raggarsara och Liz igen, det var ju längesedan nu.
I helgen blir det två födelsedagsfester och Hyde park Winterland :D

Jag har lyckat göra slut på masa pengar denna veckan ochså, så i helgen får jag nu gå in och knapra lite på sparkontot... bajs

Jag ahr tnkt lite på vart jag ska bo i jul. Jag vill väldigt gärna bo i gårda, men jag tror inte att dte är så bra för min ekonomi.  jag får nog ta och knö mig på hos någon av mina föräldraristället (pappa eftersom att det inte finnnågon plats hos mamma). och kanske sova i årda de sena nätterna om jag får det ;) 
 
jag vill ha en gris!

Pussipig

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ÄR en gris!

2009-11-26 @ 20:23:17
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis
Postat av: Oda

JAG VILL ATT DU SKA BO HÄR :(((



Jag kan bjuda på mat!!



(bara just de nätterna erik och unn är här kanske du kan sova borta haha)

annars är det obligatosrik närvaro i Gårda för din del!

2009-11-30 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0