som jag hade dig förut

Hejsan allihopa!

Jag är hemkommen från en händelserik helg, egentligen har jag varit hemma innan, men baraa för korta ärenden, jag har vart out and about mest hela tiden kan man säga. hahah.

I fredags Jobbade jag på morgonen sedan traäffad Maja från Lund på Local hero, mycket trevligt. Efter det skyndade jag iväg till Hyde park för att påpå Winter Wonderland med Jamie, Jane, jasper, Clementine och Suzie (de tre senaste hör till tyskens familj). Verkligen härlig dag! Vädret var underbart, kallt och soligt och jag behövde dessutom bara gå omking med barnvagnen ch passa Clemmie när de andra åkte karuseller.

På fredag kväll blev var det Johannas födelsedagspartaj. Sarorna och jag åt middag och gjorde oss i ordning hemma hos RaggarSara, som hade FF hela helgen: billigaste vinet på co-op, fryspizza och destination calabria. När vi hade fått i oss hela vinflskan och hade tillräckligt mycket spackel i ansiktet traskade vi iväg till Sarah med H. På vägen inhandlade vi en vinflaska till och spotade en Hummerzine utan för kändiskebaben, vem vet det kanske var Robban!!!! Efter förfest nummer 2 tog vi i all hast en taxi till kluben, för att slippa betala inträde, vilket vi fick göra ändå. Väl inne väntade vi i 1 timme innan vad som var lovat anlände; ondligt med gratis sprit! Så resten av kvällen drack vi gratis Roberto Cavalli Vodka och dansa på sofforna. Detta fortastte ända tills Raggarsara började hallucinera fram toaletter på rökterassen och jag kände att min pilot-flirt kanske inte ville gifta sig med mig trots allt. Då gick jag. På väg hem vandrade jag runt som en böt katt på oxfordstreet (jag hade min päls och det spöregnade), jag letade efter busse och kom på att jag var utan pengar på mitt oystercard och hade inga kontantos. Bajs tänkte jag och hittade en biljett som någon hade glömt i en aumat och blev glad igen. Klockan halv 5 kunde jag somna sött i min härliga säng. 

Lördag kväll köpde vi på billigt: 1 liter vodka för £ 12 (som vi drack upp), pasta och tomatsås! När detta var upätet begav vi, RaggarSara, Maja och Liz, till en pub vid Shell-macken mellan Fulahm och Hammersmith för att rida tjur. Tyvärr hade jag inte jeans på mig och var tvungen att avstå hela kvällen. I varje fall så ble det lyckat, RaggarSara hittade ragg, DJ:n, Liz blev ful och Maja hade sin fstakväll med oss i london. Jag hittade en tjej som känner Oseph. Världen är allt bra liten. 

Idag har vi vart på V&A museum, för att få lite kultur med på ett hörn. 

Nu ska jag ta ett välbehövligt bad och fortsätta lyssna på melissa orn. Sorry för ett ångt och gansk trist inlägg.  Jag ska försöka uppdatera oftare och börja använda min kamera mer, så att ni får lite bilder. 

Mamma- kolla doin mejl och svara på vad jag har skickat. 
 
pusilago
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0