weeeeen

Tack fuzzy! Då hämtar jag den till jul. haha

Lördagnatten blev galen. Jag gick ut med catwoman (siri) och hennes två flatmates, Amie och Nina.
Vi gick en kringelikrokig väg, som vi faktiskt kom ihåg när vi var väldigt fulla och skulle hem, till någo bar som var stängd för allmänheten, men öppen för en privat fest, så vi hade alltså med en dricka. Jag körde sofstikerat nog på flaska fairtrademärkt rosévin, som jag faktiskt inte öppnade förrän på väg till bussen hem, detta berodde på att catwoman och hennes snälla vännr hade lagrat upp med typ 5 flaskor VODKA.
I stora drag, vi drack vodka och cola (usch), lekte I have never... och blev fulla. Jag hittade en svart peruk, som visade sig vara lila, på golvet och en timme och 3 drinkar efter det hittade jag 20 pund på toaletten. Jag delade dem med catwoman och vi konstaterade att vi skulle tjäna pengar om vi fyllekäkade på kvällen eftersom att vi ändå hade hittat pengar. Klockan 5 bestämde vi attd et avr dags att gå hem, och eftersom att det var en timme kvar till tunnelbanan började gå åkte jag med hem till catwoman i West Hampsted. På vägen dit blev vi trakasserade och mordhotade av ett gäng gangsters, väldigt obehagligt.
Det hela avsutades med att jag gjordsönder den sista flaskan med vodka när jag skulle kissa och att vi istället satt och halsade rosévin och rökte cigg för våra hittade pengar utanför catwomans hus.
Jag hade på mig mina glittertrosor, h de var en SUCCÈ! Tyvärr var de inte lika roliga när jag skulle åka hem genom hela london dagen efter utan lång kofta, sjal eller något annat att dölja mig med. Men men... sånt är livet. Det var en barnfamilj som blängde lite på min på tuben.
Jag ska förresten lägga till att resan tog typ två timmar för att jag åkte lite fel och stannade på donken på Notting Hill Gate för lite frukost.

I går efter att jag hade bytt kläder blev det te, catch up, kotte och kändis-kebab med Sara, Sara och Liz. 

greetings mates! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0