det kan vara så bra

Jag är sjukt ålig på att uppdatera.

I korta drag, slug i torsdags var fetingkul.
Drinkarna i fredags på Tex Mex var goda.
Koko var dyrt, men dansandet på Purple Turtle var fett värt 7 pund.
Picnick i Kensington park med Sara och Sara var helgens höjdpunkt!
Förkyldnigen jag fick i måndags är bajs så jagov hela dagen, även under tysklektionen.
Igår träffade jag Åsa, Timmy, Eva och Claes och  åt världens godaste kött!
Idag är jag fortfarande förkyld och ska nu ta ett bad innan jag ska vara barnvakt på gymmet.
Samtidigt som jag tappar upp det ska jag städa på mitt väldigt srökiga rum.
Idag är det Idas stora dag så, efter jobbet blir det drinkar på Mango Lounge.

Sarahs present har kommit, den är lt underbar! Tack tack!
Snart kommer ni hit också!. Helt sjukt bra, jag längtar så mycket till på fredag.

Zara- det kommer en bild på paljett-trosorna nästa vecka. Jag ska ha dem i helgen!

Winnerbäck-skivan går fortfarande på repeat så fort jag är på mitt rum.

Pussy

Kommentarer
Postat av: ODA!

PURPLE TURTLE ALLVARLIGT?? det är ju legendariskt.

2009-10-07 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0