photos of jimmie

Igår träffade jag min föredetta enda vän. Hon har varit på mallorca och gjort sådnadra fina flätor i håret, som ajg och kim hade på väg hem från etipoien. Men bara i luggen. Bilden är för att påminna er om hur ful jag var.
Vi drack kaffe på el metro, jag åt kaka också.

Idag ahr jag jobbat och ätit frukost med SuperSnabbaSara på ett mysigt café. Mumsigt värre och uppdatering, det behövdes verkligen, Supersnabbasaras liv går ju liksom bara så snabbt.

Nu måste jag göra tyskläxan!


Kommentarer
Postat av: Supersnabbasara

Hahah det såg faktiskt värre ut än va du beskrev!! (sorry, haha)

2009-10-14 @ 20:31:53
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis
Postat av: Rebben

ja det är ju inte vackert! Men det kostade bara 20 kr att göra, på den finaste salongen i byn, haha

2009-10-14 @ 20:50:46
Postat av: Kim

Gahaha! Du, det var nog bland det pinsammaste jag har gjort ;D

2009-10-19 @ 10:27:06
Postat av: malinita

hshahahahahahahahaha!1! fan va du är rolig rebecca! har addat dig på skype nu! :D

2009-10-20 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0