torsdag

Idag är vädret jättefint här, sol, kallt och höst.
Jag längtar till imon när min fabulösa vänner kommer.
Och om någon av er läser detta innan ni åker kan så vill jag be om en tjänst. Kan någon köpa med en stor påse med lösgodis. Ni kanske inte kommerihåg vad jag gillar så:

Fizzy-flaskor
Körsbär
Balkar
Harpluttar
Violgrodor
Djungelvrål
 
Utöver detta får ni gärna plocka i lite annat surt och salt i påsen :D
Nu hoppas jag att ni ser detta. haha
Förresten så kan jag ju inte ringa till er så ifalld et skulle vara något imon får ni ringa mig.
Jag kommer antagligen inte kunna träffa er under dagen, men ska kolla om jag kanske kan gå lite tidigare på kvällen.


Pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0