5 om dagen

Det regnar helt hysteriskt mycket här.
Idag har jag varit på gymmet, jag cycklade en stund. När jag var inne i streching-rummet efteråt (där man kan slappna av, strecha och bar ligga på golvet) för bli vig inför mitt nästa möte med Zara (haha) så kom det en tjeje med hår ljusaren än solen och en tröja fulare än allt och började "strecha" brevid mig. Hon var tydligen någon jävla dansare för hon rörde sig fan inte normalt, till alla rörelser hon gjorde la hon till jazzfingrar, dessutom var hon sjukt vig, coh kanske den mes irriterande mänskan jag har sett töja muskler i hela mitt liv.

Påsen jag har mina träningsskor i har trycket "fancy fanny". Fett kul. jag kanske borde måla dit ett frågetecken också.

xxx


Kommentarer
Postat av: zara

Ohhh! jag ligger efter med "hälsningen"! fun beat here i come!

2009-09-21 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0