alkohol



Jag är precis hemkommen från fikan med Sara från sverige. Hon är väldigt trevlig och ska med ut på fredag emd de andra 2 svenska tjejerna. jag hoppas att det blir roligt. 
Idag drack jag alkohol för första gången sen jag kom hit, ett glas vitt, väldigt sofistikerat. En cigg hade ju inte suttit fel till det, men icke, och mina snus är slut!!!! buhuu!  Kan ni inte ta med typ 5 dosor med tjejsnus när ni kommer? Det hade vart superfab!
På bilden ser ni mitt matfråd, jag tror att jag ska försöka utöka det lite snart, det kan alltid vara bra att ah lite olika sorter av allt. jag ska nog börja fylla på med läsk också, eller i alla fall redbull.. Och lite sprit kanske.

Förresten planerar jag på att bli ganska full på fredag, så om jag lyckas kanske det blir lite fylle-sms:ande... Precis som Sarah igår på sejdeln- I know, god damn hot!! 

mamma saknar er. hahaha

Kommentarer
Postat av: pakkibiatch

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!

2009-09-10 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0