camden

Idag har jag träfat trevligaa Ida från stockholm, numera Earl's Court. Vi har strosat omkring i camden, ätit lunch och pratat om våra barn haha. Muy trevligt!
Ikväll ska jag vara "barnvakt" åt 4 ungar, tommy-mummy mmer på besök med sina barn så det blir full rulle. Efter det blir det förhoppningsvis partey, med Sara som fyller år och hennes vän Liz, i don't know who that is, but anyway...
Förresten så köpte jag skorna... jag kommer inte ha några pengar kvar när jag får tummen ur och går in på nordea. 

Förutom detta har jag idag..
..blivit kallad princess fem gger av en kaffe försäljare
..fått höra att min jacka hade varit fin om den hade varit ett par skor
..blvit fotad av någon som tyckte om min kläder
..väldigt diskret blivit erbjuden att köpa ganja
..varit inne i en ravebutik utan dess like
..ätit världens godaste dougnut  på Krispy Kreme

das ist alles


Kommentarer
Postat av: Yo I will be there..

I die va roligt! Livet i london verkar ju vara underbart min vän. I like att du köpte skorna, det är defenitivt en I die känsla på det!!! Pusspådig

2009-09-11 @ 16:15:10
Postat av: malin

vi var ute med en kille som bor i london igår som siri o hennes vänner känner! han berättade om sjuka utomhusfester osv!! du måste verkligen hooka med siri när hon kommer om 33 dagar :D

2009-09-11 @ 17:31:23
Postat av: rebben

det är fab indeed. det ska jag göra, jag har skrivit lite med henne på facebook redan. hon verkar ha the contacts lixom. haha

i die på att jag saknar er!

2009-09-13 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0