det kunde lika gärna varit du



Jag börjar tycka om min enda vän mer och mer, jag tror att hon är lite mer avslappnad nu.

Vi var och simmade i morse, bara 400 meter. Jag vet inte varför jag gick med på att träffa henne kl 8 på en lördagmorgon, men jag har ju inget liv nur mer så.. Precis när vi gick ur bubblepoolen svimmade baddräktstjejen. Det var lite hemskt men ganska roligt, hon bara ramlade ihop, she pulled a rebecca in ethiopia.
Sen åt vi frukost i parken, med starbuckskaffe eftersom att de gör "den enda goda latten" enligt min enda vän (jag gillar att säga det).

pussy


Kommentarer
Postat av: maliiiin

haha! du är så rolig!! Jag sitter faktiskt o funderar över att söka som au pair till london!! Tips på bra sidor? Ska be min far snacka med sin kusin i london för dom måste ju vara vän med nån familj som vill ha en svnsk au pair flicka hihihih!!

2009-09-08 @ 17:31:12
Postat av: Kim

Haha, du ska veta en sak! Jag lyckades nästan svimma idag, helt ensam var jag mitt i en giganstisk park som finns i Madrid! Dock blev det ingen uppståndelse som för dig- lite avis ;)

Hoppas du har det bra och hör gärna av dig (: Har förresten skaffat skype ^^

Puss!

2009-09-12 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0