good shit

Nu har det gått en vecka till, det ahr inte hänt så mycket. Jag har varit på två tysklektioner, ena lektionen luktade jag helt sjukt mycket vitlök, och ville helst inte öppna munnen. Jag har promenerat jättemycket, och upptäckt att dte vafktiskt finns ställen dom inte är asfalterade, jag har alltså hittat en grusväg! Hurray! Som dessutom går längsmed tha rivah! 
I torsdags var vi traditionsenligt på slug och skakade loss till random hits ända tills de stängde, efter det bar det av till Belushies och sist men absolut inte minst gick vi till Londons enda fyllekäkställe, Subway, för en hel BMT sub hem sipcy chilli sås. Ett misstag som jag aldrig gör om, jag brann i käften!

I fredags strök jag lakan i tre timmar åt en treåring. Ett påslakan, ett underlakan och ett örngott. TRE TIMMAR!!!!
När jag var fördig med det skyndade jag mig in i duschen, i partykläderna och sedan mötte jag SuperSnabbaSara. Vi åkte till Notting Hill för att hämta AndraSara och sedan till Guldgubben där vi mötte Jannic. Hon tog oss sedan till en gaybar med dansande halvnakan barmänniskor och extrema hår, där resten av packet satt. Efter en blaskig öl gick vi i samlad trupp till housepartyt. Det blev en rolig kväll, framförallt väldigt billig, en falaska vin för under fyra pund och en äl för 2,30. Det gillar mamma.

Inatt drömde jag att jag kunde simma snabbare än en motorbåt,det var fantastiskt roligt.
Nu ska jag till Chop Chop, det finns här i fulham, inte alls långt från mig. Mmmm, sen ska jag sätta mig i parken, äta och göra tyskläxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0