hare hare


Nästan som i gårda!!

Det börjar kännas lite jobbigt att vara ensam hela tiden. Förjävligt faktiskt.
Men men, jag får väl ge det lite tid till om inte min enda vän följer med ut ikväll tänker jag gå ut själv.

Idag har jag i alla fall försökt att inse att jag är i london, jag skulle köpa en bok och ett par tofflor så jag åkte till UO. Nu är jag hemma och har köpt strumpbyxor och skins säsong 1.
Jag börjar förstå SaraW nu, london är för närs sverige. Inne på American Apparel jobbar tydligen en svensk hipster, från Värnamo. Den första svensken jag pratade med. ha ha.

Jag tror att jag ahr glömt min casio i gårda oda. Kan inte du se om du hittar den och ta med den tillsammans med pälsen? och oda, jag hittade Hitchcock-boxen idag, på rea, den kostar bara
25 pund. vill du att jag ska köpa den åt dig så länge?

pusselinisar


Kommentarer
Postat av: ODA

honey! jag hade tänkt överraska dig och ta med klockan haha!

Pälsen och klockan är dina igen om en månad:) saknar dig! skins säsong 1, me like!

ör det den stora hitchcock boxen med massa filmer??! i sådana fall skriker jag KAUF!

I'll bring them cash.

Puss på dig fabu!

2009-09-08 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0