i keep my hands on the cover just so you know

Fredag! wihoo!
Vädret här är fab fab fab! höst med sol!
På väg till banken idag hittade jag ett norskt fyllo som berömde min lusekofta och talade om för mig att det var en norsk tröja. Han var väldigt trevlig faktiskt. Presic efter han hade sagt fin tröja på norska sa han till kassörskan en flaska whiskey!!! nice.
Jag har hittat en etiopisk resturang också, inte alls långt från där jag bor, de var väldigt trevliga och jag lyckades förklar på engelska att jag ville köpa det goda etiopiska godiset som Ph sölade ner hela lägenheten med i julas. det varf inte lika gott som det morfar brukar ha med sig och det fanns inget att köpa just nu, men de sa att jag skulle komma tillbaka.

Jag var på banken i en timme och ahr öppnat alla konton och köpt alla försäkringar som de har. Det kommer antaagligen kost lika mycket som jag tjänar varje månad att ens hat konto där. men men... man ska väl ta det säkra före det osäkra.

Nu ska jag äta lunch med min enda vän!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha Det låter toppen Becca!



Hoppas allt går bra och stå ut lite mer med baddräcktstjejen. Hon kan lbi Fab, efter några månader... Hoppas jag xD

2009-09-05 @ 01:02:42
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0