if you say fab I say life.

Walla habibis!

Ungen är underbar. Eller i alla fall såunderbar en unge kan vara. Väldigt pratig och ganska jobbig, men han tycker i alla fall inte illa om mig tror jag. Pappan är också väldigt snäll, jag vet vad du tänker PH, pratig och trevlig. Mamman är Monica i vänner fast tråkig. Städfreak, hon har en steriliserings maskin *utropstecken* haha, och tvättar allt i köket tre gånger innan hon använder det. Alla ytor ska göras rena med antibakterie-wipes och hon äter bara organiskt, men gärna oraniskt halvfabrikat (stavas det så?) och dricker inte kaffe och bara gönt te.
Förresten så får han inte kolla på vilka tv-program han vill, bara "bra" program.

Mitt rum är fett, egen toa med badkar, lagom stor säng och tre takfönster. Fab!

Idag har jag fixat mitt gymkort, bokat tid hos banken, simmat med ungen, varit i parken, tappat bort mig lite på väg till banken och köpt en adapter till de engelska fucking eluttagen. Och lärt mig någon himla baby massage.

Ikväll ska jag träffa en tysk au pair,  som har baddräkt på sig när hon simmar och inte vet att fun och funny har olika betydelser (can't handle it, have to handle it) det blir säkert trevligt.

Jag har inte verit elak eller rökt på två dagar, och det är en stor påfrestning för mig hjärna. 
Som tur är har jag mitt  snus. Snus är fab.

Imorgon ska jag köpa godis och gömma på mitt rum, för tydligen äter man inte godis i det här hushållet.

xoxo
Gossip gurl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0