kaos

Hallå hej hej!

Nu är det lite kaos här. Igår var det mycket att göra, jag hade tänkt jogga men det blev lite ändrade planer.
Andrew (pappa) är ute och seglar sen igår så jag och jane är ensamma med barnen, haha. Men igår var hon tvungen  att åka till sjukhuset med bebisen, han andas tydligen inte riktt när han äter. Så jag fick spendera hela eftermiddagen ensam med Jamie, vi lekte med slottet för det är det enda en ungen kan göra.
Som tur var så kunde farmor och farfar komma och hämta jamie. Me lajk!
Nu är jag ensam i huset och igår tittade jag på skins och stickade till klockan halv ett. De har "TiVo" inte med samma namn tyvärr. haha. Mamma gillar.
Jag är ldig imon och idag, så nu hoppas jag att baddräktstjejen sms mig och frågar om jag vill följa med henne och shoppa. haha. Jag ska nog skicka ett och fråga vad hon ska göra för jag tror faktiskt inte att hon kommer fråga mig. Jag ska tvinga mig på henne.

Förresten så tvättar jag den första maskinen med tvätt som är min just nu och jag kna inte få upp luckan, det står att pumpen är blockerad. Det klarar jag inte av.

Love!


Kommentarer
Postat av: odis

2009-09-03 @ 20:01:23
Postat av: odis

FAB FAB FAB FAB! tvinga dig på henne som du försökte med en viss M hahaha.

2009-09-03 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0