pitchers, piano and......

Helgen var fab. Koko, TV och en supersöndag med Sara!

Söndagsfrukost på Local Hero inledde dagen (macka, firefly, te och kaka). Sedan åkte vi heeeela långa vägen till Camden, där vi gick på H&M, marknad och sedan lite H&M  igen, vi spenderade självklart aldeles för mycket pengar och åt en hel del. Men vi fick också köpt en himla massa bra grejor, en skolväska till mig och en höstkjol till Sara.

Eftersom att Sara hade köpt en ny kjol så var vi ju tvugna att gå ut på kvällen, så efter en hel massa Camden åkte vi låååånga vägen till Fulham igen, mötte Sara E, gick på pizzajakt, åt pizzan och sedna drog vi ill Pitchers and Piano. Det var billigt och gott och sällskapet var trevligt och de bjöd till och med oss på "efterfest". Så efterfest blev det..  ända fram till kl 2 på natten när vi pallraade oss hemåt, Sara E till Notting Hill och jag coh Sara till Parsons green. 

Idag har jag tagit min första tysklektion, inte mycket att berätta om det. men det finns en massa jag vill prata med odz and sarhz om. Så vi kan väl boka in en fika ågon dag? Eller?  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0