take me on a trip

hallå hej hej!

Torsdagen bjöd på dans, snakebites och lite annat smått och gott, vi firade Sara och hade det roligt. Men när klockan blev två började jag få lite panik på att inte orka gå upp på morgonen klockan 7, så jag gick hem. Det blev inte en så lång kväll men ack så lyckad. Sara hittade en australienare med litet huvud som gladeligen bjöd henne på äckliga drinkar och jag dansade. Vi träffade en kille som hade bott i göteborg, jag frågade var och han sa centralt (hisingen och askim) haha.
Idag har jag alltså varit en del bakfull och tagit hand om två barn, det gillar inte mamma. Men jag passade på att sova på min "rast" mellan 12.30 och 17.30. Så värt. Under de 5 timmarna av sömn hade jag världens roligaste dröm, hemsk egentligen. Jag drömde att en av bebisens nappflaskor var en bomb och Paki hade svalt den, hon skulle sprängas. som tur var så fick hon rännskita och bajsade ut den på golvet. När jag och Jane var på väg till paki för att hjålpa henne städa upp bajset så gick vi utanför ica focus och hon öppnade sig för mig. hon talade om att hon hade gift sig med Andrew bara för att han var bra i sängen och för att han var duktig på att räkna.

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jg har varti ute och druckit vin med Jannic, Mikaela och Nora, alla tre svenskar. Det var supertrevligt. Vi satt en stund inne på något ställe i Soho, sedan gick vi ut på jakt efter något annat men blev väldigt hungriga på vägen, så vi stannade en stund på subway och åt innan vi gick vidare. men det visade sig att allt hade stängt eller var fullt, så efter en ganska lång promenad run runt så fick de vana londonborna sätta mig och Nora på var sin buss hem.
Bussen jag tar hem visade sig ta 46 minuter, usch, och när jag har gått av så måste jag ta en låååång omväg för att komma till huset om jag inte vill gå genom parken. Och det vill jag tydligen inte. I vilket fall då hittade jag och jag har kommit hem välbehållen, mest tackvare att jag i stort sätt blev placerad på rätt buss. 

Nu ska jag nana. 
Guten nacht! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0