tyskerier

Jag har kommit fram till att jag irriterar mig på de festa i min tyskgrupp. Jag ska gå igenom dem person för person, alla jag irriterar mig på alltså.

Gammal1 - Han är nervös varje gång han ska prata och säger allt på engelska. Han verkarinte fatta att han har betalat för kursen. Verkar tro att han kan komma undan med att ahn är äldst och visast. Dessutom har han sånnadära läsglasögon utambågar helt i plast för 10 kr på Rusta.

Gammal2- ganska rolig ibland, stammar och påminner jättemycket om tämligen-fatalt-för-vederbörande-Gunnar på schillerska.

E-GIRL- Som verkar gå på någon drog, är bäst i gruppen, alltid svarar på alla frågor inklusive de hon själv har ställt, talar låååånnngggsssaammmmmassssttt iiiii väääääärrrrllllddddennn, och har turkos ögonskugga.

Ny Svenska tjej - Med sjukt irriterande kroppspråk.

Ugly-wierd-one- För att ahn fick ett skrattanfall idag när jag frågade honom en fråga, för att han talar för tyst, för att han förklarar allt för mig som om att jag var tre (gärna saker som har med svensk kultur att göra), för att han sa till mig att jag borde läsa ungerska (svenskar harväldigt lätt för att lära sig ungerska, och om jag lyssnar noga kan jag förståvad de säger), för att han pratar med mig hela tiden, för att han luktar äkligt, för att ahn tror att han är bra och för att han fnissar när han pratar. 

Curl2- Bitch. 

Idag bjöd kaffe killen på gymmet mig på en espresso och Jamie på en babyccino. Han sa att jag redan ahde betalat med mitt leende och mitt ansikte. haha. Mina läppar är prostituerade, de ler för kaffe. i och för sig inte sant, jag försöker undvika att le mot honom. Särskilt sen han sa att han hade märkt att jag gör yoga övningar när jag strechar. Och efter att ha fått tänka i tre minuter: You are onlyyy eeeiiightteeeen and....
Jag: Yes, I'm 18. I drink strong coffee and I do yoga.  
I vilket fall så sliååer jag betala för kaffen som Jane redan har gett mig pengar fäör att köpa. mmm, cash. haha

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ush vilken jobbig grupp! Men stå på dig! Don't let them get to you, and I know they wont :P



Hoppas allt är fab där borta!

P.s. Det är finskan som är lik ungerska, haha, lite mer kultiverat än det han kan D.s.



För att svara på kommentarer måste man gå in på dens blogg eller liknande, finns liksom inget "svara" xD

2009-09-29 @ 01:22:02
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-29 @ 20:07:47
Postat av: Supersnabbasara

jag gillar Ugly-wierd-one bäst! Hahaha, låter som någon för mig !! Moahah

2009-09-30 @ 16:55:12
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0