update

Nu har jag fikat med baddräktstjejen.
Hon är väldigt trevlig, lite stel med vissa saker, jag nämnde burlesque dans och jag tror att hon blev lite förnärmad så jag var tvungen att säga att det var ett skämt. Hon har aldrig handlat second hand i hela sitt liv och hörde inte om att folk gjorde det förrän hon kom till London för en och en halv månad sedan. I died. haha
Förresten så ville jag drica öl, men när jag sa det så ignorerade hon mig och så gick vi och drack blaskaffe på starbucks istället (jag ska inte gå dit igen, presic som jag har lovat. kanske för islatte på soja men inte annars) , hon drack det med MASSA socker, dessutom en latte. Da Mateo-oda hade sagt: NO!! 
Jag frågade om hon gillade att festa och hon sa ja, med rätt människor, men att hon är lite rädd för att åka hem från klubbarna på natten så hon vill bara festa i Fulham. Det klarade mamma inte av. haha

men i vilket fall kanske vi ska ses i morgon. 

Nu fick jag ur mig lite elakheter, det kändes väldigt bra. 

pusssycat 

jag får inte bort den kursiva stilen!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Odz!

sinnes! redan fikat och grejer, du kommer inte ha svårt att hitta vänner i London Becca! men glöm oss inte bara :)

PUSSS!!

2009-09-02 @ 00:51:39
Postat av: Rebecca

haha, jag fattar inte hur jag svararpå inlägg från bloggen! jag har inga vänner än, jag har bara pratat med en tjej som simmar med baddräkt. haha! jag kommer aldrig glömma er :D jag såg en tjej i lekparkn igår däremot som såg uta att vara aupair och iv år ålder, han såg jävligt förbannad ut så jag tänkte att den här tjejen är nog här av samma anledning som mig, jag kansek ska prata med henne. haha. men jag gjorde inte det för bddräktstjejen var där. loves

2009-09-03 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0