om jag ska dö ska jag göra det med stil

Hallå hej hej!

Eftersom att jag fortfarande inte vet hur man svarar på kommentarerna så får jag väl svara här.
Odz, jag tror att det var den stora boxen. Det var i alla fall minst 8 olika filmer i den, och den hade vart väldig väldigt dyr, typ 90 pund. Helt jukt mycket rabatt. Vill du ha den? I så fall kan jag kolla i helgen om den fortfarande är nedsatt.
Malinita, bli meddelm på londonsvenskar.se, där finns det en hel del svenska familjer som annonserar efter en au pair eller bli meddelm på sunnyaupairs.com, väldigt enkel, bra och gratis sida. Det var där jag hittade min familj. Det är världens slappaste jobb.

Det har varit en ganska lugn vecka. Jag har jobbat och varit på gymmet, that's about it. I och för sig så har jag fått en ny arbetsuppgift också, jag ska vara barnvakt åt bebisen 2 gånger i veckan (=jag sitter och läser en bok på caféet på gymmet medan bebisen sover och om den vaknar så ringer jag mamman och väntar på att hon ska komma och trösta honom). Det här gör jag i en och en halv timme, wonderful!
Tyvärr så har de en förjävlig barista. Härom dagen skulle jag beställa en kopp te till Jane, han fick göra tre koppar innan han fick det rätt och ville ändå bjuda. När jag fick min blaskkaffe idag så sa han "Enjoy, my beautiful woman". Så under min en och en halv timme på gymmet får jag stå ut med att Rafael tittar på vad jag gör, hela tiden. I och för sig så kansek jag kan börja shitchatta lite med honom ibland, och spara lite pengar. haha.

Ikväll ska jag träffa en svensk tjej som heter Sara, det ska bli väldigt trevligt. Jag ahr börjat tröttna lite på min enda vän. Igårskickade jag ett sms till henne och frågade om hon ville gå och ta en kaffe med mig och hon svarade "I prefer going to the park. Will we meet at 11.20?". Det tyckte mamma var lite roligt och ganska okurr. 

puzzilagoz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0