yo, i will be there

Jag har redan lite dåligt samvete för vad jag skrev om tyskgruppen, men det liksom ingen här som jag kan vräka ur mig mina kommentarer till, inte som jag brukar i alla fall, du förstår Zara.
Det finns trevliga människor i gruppen också. Så, nu har jag vart snäll mot dem också.

I kväll har jag sett 500 days of Summer. Helt okej film, med väldigt bra musik. Trots att jag fick billigare biljett för att jag är under nitton, blev hela kalaset lite över 200 kr. haha, jag gick loss på lösgodiset som bara finns att köpa på biografer och en liten popcorn, som visade sig vara sjukt stor för att vara liten, men den välte jag ut på golvet sen. 

pöh

Kommentarer
Postat av: fuzzy!

yo yo yo!

ett två ett två

Du menar inget med det elaka. Alltså gör det inget!

Keep it real!

2009-09-30 @ 14:29:21
Postat av: Philip

Det finns en butik på liverpool st. station som säljer lösgodis, inte så stort utbud dock.. Men måste man, så måste man!



Vi ses nästa vecka!



/Philip

2009-10-01 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0