fredag

Här sitter jag och vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte riktigt bestämma mig rättare sagt. Det finns så mycket här så jag får alltid lite beslutsångest.
Jane och pojkarna är och kollar på vaktbytet på the palace idag, och jag slapp undan. Istället har jag jobbat extra i en och en halv timme på gymmet. Och nu ska jag vara ledig resten av dagen. Som sagt så vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på om jag ska ta mig till Westfield eller kanske Notting Hill. Hmm.. Jag känner för att shoppa.. Synd att jag inte har så mycket pengar bara. haha. Får se hur det blir.
Ikväll blir det middag hemma hos Raggarna. Vi ska ta det lugnt, Liz och Raggarn måste ladda upp atterierna efter igår och jag måste peppa till för imorgon kväll. Då blir det Clapham och Liz, som kan se i framtiden, säger att vi ska på efterfest.
Nu måste jag ta tag i mig själv.
pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0