keep on walking

hej alla kära!
Det är valborg och jag antar att ni alla redan är karatefulla, det skulle jag också  vart egentligen. Varför jag inte är det vet jag faktiskt inte,  men så kan det vara. Jag har en hejdundrande helg framför mig som jag tänkte berätta mer om när jag faktiskt har upplevt den, för då kan jag ju verkligen förklara hur hejdundrande den har vart! Men jag kan ju säga att den kommer bli legend-waitforit-ary (härmis jag har entligen hittat en ny serie att kolla på).
Idag väntar en härlig promenad i det inte så härliga vädret till V&A (eftersom att jag har blivit förkyld kan jag inte springa. men jag kan ju behöva lite kultur i mitt liv eller vad säger ni?), bakpotatis och kanske en film om jag har tur.
taa taa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0