this is how we party

Okej, i fredags var det Jamies party. Som jag beskrev det i ett sms till Raggarn: Detta är den värsta dagen i mitt liv. För den fyraåriga riddaren var det antagligen den bästa... men vad bryr jag mig om det . haha
Helgen blev bra, Clapham med Raggarn och Hanna på lördagen och Westfield på söndagen.
Jag vill påpeka att Raggarn verkligen lever upp till sitt smeknamn igen, inget knussel med identiteten där inte.
På måndagar är det ju, som bekant, kycklingmiddag som gäller och igår var inget undantag. Prata, prata, prata.. haha. Men i vilket fall så fick jag sagt att jag inte vill ha för lite betalt  när jag jobbar extra i två veckor framöver. It feels fab. Jag har gått och haft lite småångest för att ta denna diskussionen (och det blev en diskussion) i nästan  två veckor. Men nu är det gjort!
Tyvärr så har jag kommit fram till att jag inte kan åka till Montpellier och hälsa på Sara. Det är ju fett tråkigt. Men det hade ju vart ännu tråkigare om jag inte kunde äta något på hela Juli månad för att jag var pank. Eller?
Nu ska jag planera helgen.
pussianuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0