time to feel good

Hej och välkommna.
Idag är det Jamies birthday. Han blir 4.
Detta har vi firat med att åka till Tower of London med Jasper som också fyller år idag.
Två 4-åringar, en bebis, jag, två vuxna jääääättetrötta-utamttade mammor och ett riktigt slott. Kaos.
Jaja, det var ganska skönt ändå. Jag fick mest agera passup till mammorna. Gör si, if you don't mind. Gör så, if you don't mind. Vilket betyder mindre barnpassning åt de hysteriska födelsedagsbarnen och mer tid med bebisen och att sprinag omkring och hämta/lämna saker.
det jobbigaste på hela dagen var nog när Suzie frågade hittade ett fullt, oöppnat pakt med Marlboro Lights och frågade mig om jag rökte och ville ha det och jag var tvungen att säga nej för att Jane var där. det gjorde ont i mig. Inte nog med det, jag behövde sedan se på när hon gav bort det till en finnig, 17-årig turist med de hemskaste glasögonan evah.
Det var min dag. Sen var jag ute och sprang också. Och läste ut min bok.
Nu ska jag försöka sova.
taa taa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0