vita hästar och vårkänslor

Nu, mina damer och herrar, är jag tillbaka!
Påsklovet är över, och nu väntar ny spännande läsning för er. hahah.
I söndags kom jag tillbaka till London, tyvärr började jag jobba redan på måndagen. Men vad gör det, för vår bar i Shepheard's bush är ju öppen på måndagar med.  Så efter jobbet skyndade jag iväg till Hammersmith och rivern för att möta Liz. Några sms och en väska senare tog vi bussen till skinnsoffor, barburgare och rödvinsfaskor. Vi orkade i ungefär en timma, sedan somnade vi (nästan), vi skyller det på vinet.
För att väga upp för det allt för lugna kycklingmötet jag var tvungen att genomgå på tisdagen så såg vi till att ta tillvara på den sköna afton som bjöds på igår. haha. Det blev två öl på den vita hästens ute servering.
tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0