hell yeah

Bio var det. Bio med ett flingpaket, en påse torkad mango, en flaska vatten och Raggarn. det är precis så man ska spendera en onsdagkväll.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra högskoleprovet eller inte. det lutar åt ett ja... hmm... haha.
Jag har köpt en hemresa till påsk, så mina damer och herrar (inte för att de är så många herrar som läser, men ändå), den 3:de april kan ni bereda er på trubbel - dubbel trubbel.
Oda och Sarah min eviga rådgivare, på lördag måste jag veta vad jag ska ha på mig, och ni kan ju min garderob nästan lika bra som jag... jag tänker: lila acnekjol, svart monkilinne och rostbrun monkitröja.. okej eller väldigt 2008/2009? haha.
puss på er mina fettor

Kommentarer
Postat av: gossebjörnen

lila acnekjol absolut! men något annat till inte rostbrun monkitröja. du kan komma på något bättre till!

pussianus

2010-02-11 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0