I'm Mr J Fischer-Black

God morgon varlden!

Jag har precis slappt av tva sma busfron (las:skitungar) pa gymmet och ska nu avnjuta en timmes relaxing!
Detta ska jag gora med en smoothie eller en juice och dagens tidning. welcome to my world, i'm a lattemamma!

Igar var det, som sara uttrycker det "traditionsenlig", torsdagsutgang med Mojitos i mangder pa Elk och sedan lite rumpskakande pa hornet. Kvallen avslutades med att vi raddde livet pa en idiot, det visade sig efter typ 5 minuter att han bara ville ha uppmarksamhet och faktiskt inte var doende sa vi gick och inforskaffade oss ett kis, for att anvanda  Odas ord. Smaland kopte pringles, Varmland kopte cheese balls (haha), och for min del blev det ett flingpaket (weetabix ifall ni undrar). Pa vagen hem passade vi pa att bryta mot nagra lagar och ge CCTV-kollarna ett gott skratt. 

Nu ska jag borja relaxa! 

lots of love from someone who has had her weetabix  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0