back to life

Tack for ett wonder jullov! Nu ar jag tillbaka i London, back to life, back to work. haha.
Tva dagar har gatt, jag har rokt 4 cigg, tagit tre snus och atit chips. Inte bra. Jag har ocksa antecknat mina nyarsloften, och inte hallt dem.
Igar var jag pa den spanska resturangen och drack ol med min fore detta enda van. Pa hemvagen ramlade jag och idag har jag ett stort blamarke pa ena knat. De borde verkligen lara sig att salta har. Det ar is pa trotoarerna, och man fatr ga pingvinsteg for att inte ramla. Forresten sa visste tyskan varken att Volvo, HM eller Absolut var svenskt. Herregud.
I helgen ska vi fira Liz fodelsedag, med dunder och brak hoppas jag :D
Och sa ska jag passa pa att upptacka Croydon 

Taa taa bitches 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0