hur ni än mår idag så mår ni bättre än jag

Ja anders, jag ville skriva "mig" egentligen, men så hör jag dig i mitt huvud säga "jag (underförstått) gör". Så jag skrev "jag".
det har varit en ordentlig helg. I fredags var jag ute med Jens och hans patrull, det blev sent. Klockan 5 på morgonen åt vi världens största Large chips och sedan tog vi första tunnelbanan hem.
igår kväll var vi (CK, tjejerna, Linn och Jens) på det omtalade rullskriskodiscot. Det blev lite för mycket alkohol, men vad ska man vänta sig när vi började kl 5. det avr helt fab. Även om vi hade lite problem med att hitta en buss till Jens i slutet av kvällen.
Jag kom i alla fall hem, en peruk rikare och med en förjävlig morrondag framför mig.
Så nu hoppas jag att jens kom hem ordentligt och tänker ta ett bad. puss på er

Kommentarer
Postat av: malinita

BRA!!! då tkr jag vi gör nån festival tillsammans!! wooopppp!

2010-02-05 @ 15:34:50
URL: http://malinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0