sweet weekend

fettor!
Jag är tillbaka, egentligen sedan i söndags natt. Men då var jag utamattad efter, den trevliga, flygresan och igår sov jag all min lediga tid. Med andra ord, ingen uppdatering förrän nu, men det hade ni väl antagligen inte väntat er heller.
Idag har jag jobbat, och ska snart träffa raggarn, för en update, so excited!!!
Helgen blev enligt mig mer än lyckad. Det var underbart att träffa de jag hann med att träffa. Jag hoppas att du var nöjd med dig dag mitt gucciface!
Till Oda som var den sista jag pratade med; det gick fett på planet och jag ska vidarebefordra ett sms, som summerar hur situationen ser ut nu, snart.
Nu planerar jag inför framtiden och hoppas att den fortsätter lika bra som föregående helg, för jag hade verkligen kalasroligt. Det var ni, underjorden och alla 7 ölen som tog mig till nya höjder. haha
so long
er etti haha

Kommentarer
Postat av: Gullan och Bettan

OBS!! Läses HÖGT och på grov feskardialekt al la feskekôrkan!



Hej fesk fettan!

Gullan ska för första gången till systemet och köpa två sjunollor till Max. Gullan kände att hon saknade inspiration, då sa jag; Men Gullan gå in på Rebbens bloggis så skall du finna det du söker.

Gullan blev förfärad, hon kunde inte tro sina ögon.

Det var inte uppdaterat på Rebbens bloggis!!!

Jag kände att jag var tvungen att meddela dig detta för Gullans skull.

Analklåda från Bettan och Gullan

2010-01-29 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0