lördag

Okej, förlåt, klart att anders också läser. Hej Anders!
Öldejten i förrgår var rolig och kort, perfekt eftersom att det var torsdag och att jag har ungeför samma mat och sov klocka som min mamma nu (inte ok). men som sagt roligt att gå ut med den blygaste tjejen klassen. Nej, nu var jag du, det var faktiskt trevligt. Och jag vill verkligen åka till Israel.
Igår när Ruud äntligen kom hem gick vi och åt nederländsk mat. Massa friterat och fett.
Nu är jag precis hemkommen från min första lägenhetsvisning i världens största lägenhet. Inte riktigt, men nästan. Killen som hyr ut sitt rum ska tydligen till gotland i en månad eller något. I vilket fall så gick det bra och de ska höra av sig inom de närmsta dagarna.
Nu blir det snart kaffe och nya foton från fotoaffären i vårsolen.
tussilago
Förresten så kollade jag precis min telefonsvarare på den svenska mobilen och någon Anna har ringt mig, eftersom att jag tydligen står listad som konatktperson för Etiopska Ortodoxa Församlingen i göteborg, och frågade när det var gudstjänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0