ny vecka

Hej hej hallå!
Lägenhetsvisningen igår gick mindre bra än den i lördags.
Jag var omotiverad redan vid frukost, eftersom att jag var tvungen att stressäta den där sista mackan med jordnötssmör, men gav mig i vilket fall av mot på-tionde-våningen-i-underbart-plattenbau-rummet. Jag skyndade med Ruud cykel och var självklart svettig som sjutton när jag kom fram. Hur som helst så hittade jag det hemska huset och till och med namnet jag skulle besöka. Men f***an öppnar inte, gissa om jag var grinig.
Resten av dagen gick åt till att städa, göra läxan och äta lasange som vi egentligen skulle ha ätit i lördags. Då blev vi avbrutna av klockan och var tvugna att skynda iväg till en teaterföreställning som vi (tyvärr) ahde bokat biljetter till. det visade sig vara två timmar av crap. I stort sett så betalade vi för att mingla med hemsk musik i bakgrunden. Vi lämnade innan det var slut och gick och drack öl istället.
På dagens lista, jag måste skriva listor varje dag annarss sitter jag bara hemma, står yoga och läxan. Det senare har jag redan klarat av samtidigt som jag var och torkade lakan på tvättstället. Det känndes väldigt storstadsaktigt att sitta där och vänta på att torktumlaren skulle bli färdig och sen släpa hem alla lakan och handdukar.
tataa

Kommentarer
Postat av: Anders

Omotiverad, grinig men räddad av listan alltså :)

2011-03-28 @ 21:24:07
Postat av: Anders

Var det på torsdag ni åker?

2011-03-29 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0