sich verschlafen

Precis så var det, idag försov jag mig. Ingen skola och massa fritid!
Jag funderade på om jag skulle gå till Belin Zoo, men kom fram tillatt det skulle vara slöseri med pengar, Knut är ju död! Så istället tog jag med mig alla mina tusen tyskböcker  + lonely planet guiden till ett café här i närheten.
Jag har blivit så lat, att jag inte ens orkar ta mig ur området som jag bor i.
I alla fall så spenderade jag 1 timme och 45 minuter med att läsa lonelyplanet och 15 minuter med att göra tyskläxan som jag lyckats ta reda på även om jag inte var där.
Nu sitter jag hemma och väntar på att få äta middag. Ich habe hunger!
On top of my extremt produktiva dag så har jag bokat in en lägenhetsvisning till imorgon och en yogaklass på måndag.
taataa

Kommentarer
Postat av: Mamma Anders

Anders läser faktiskt också, hur gick det Israeliskan?

2011-03-25 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0