lördag

Nu är det äntligen lördag kanske ni tänker medan jag sitter fast i den trakiga glasögonbutiken.
Det var länge sen jag skrev nu, men jag har min anledningar.. sova och sant..
Egentligen tror jag inte att jag har sa mycket att säga. Det händer inte sa mycket helt enkelt. Ikväll ska vi ga pa en inflyttningsfest hos nagon jag inte känner. Jag är inte alls peppad. Men jag gar nog ända, borde networka lite..
Och imorgon ska vi antagligen ta oss runt söndagsmarknaden och kanske grilla lite i parken efter det.
detta var var en ofrivillig uppdatering. nu gör mina armar ont.
tchüss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt när du skriver i alla fall :) Nu åker vi på semester, ha det så kul i New York vi hörs på whats up.

Puss

2012-08-13 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0