lördag

Okej da, cykel it is.
Jag vet inte om ni har läst ordentligt, men först var det nästan 2 mil till ambassaden sen var det 8 timmars jobb (utan rast) och 10 minuter efter det var jag hos barnvaktsfamiljen för 3 timmars babysitting. Jag han knappast bli full innan jag somnade, och jag hade hjälm pa mig, pa vägen hem alltsa.
Nu är denna arbetsveckan snart färdig, bara 30 minuter kvar.
Ikväll ska jag äta med Ruud. Fylld tomater med feta och bulgur tydligen och inatt ska jag ut med Oda och Max.
Vi har bestämt oss för äventyr, pa alla sätt och vis nya stilar pa nya barer i nya omraden. Det kommer bli amaze.
tataa och schönes wochenende.
Förresten vad tycker ni om dessa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, det låter häftigt men nu får du ju i alla fall snart lite mer tid (som iofs lär gå till hunden :). Som trygghetstörstande svensk i själ och hjärta bör man alltid ha hjälm även på krogen, speciellt i.sb med nya stilar, nya barer i nya områden. Tata!

PS de är coola (och går bra till hjälm :)

2012-07-22 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0