rührei und gossip

God förmiddag!
Jag har precis varit och ätit fruost med Cat, det blev massa ägg, gott bröd och en himla massa skvaller. Jag undrar lite vad jag ska göra när allaaker härifran, det är ju inget som kommer häna längre. Förutom hunden da, jag far helt enkelt umgas väldigt mycket med hunden.
Igar var vi och lyssnade pa när Jonatan spelade skivor a en bar i Mitte. Alla var där och drtack öl och gottade sig. Det var väldigt trevligt, tills jag sommnade i soffan och bestämde mig för att jag antagligen var för trött för att stanna.
Jag vet inte hur man stavar till cyckel/cykel. jag försökte precis google, men det hjälpte inte sa mycket. fick samma resultat pa bada stavningarna.
Oh well!
Toodles

Kommentarer
Postat av: Anonym

när man tar sig till puben på sin CYKEL skall man inte dricka så mkt att man somnar (oavsett om man har med sig sin hund) :)

2012-07-20 @ 20:30:38
Postat av: Anonym

aha, äggröra var det :)

2012-07-20 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0