Sjukdag nr 2

Tjolahej!
Visst är glajjorna fina! Jag betivivlar däremot att jag kommer få den minsta rabatt då jag imorgon ska säga upp mig med mindre än två veckars framförhållning. Rätt åt henne som är för snål för att anställa sin personal. Tyvärr så har hon sagt till mig att man får ett par glasögon till sin födelsedag, buhuu!
Men men. Jag kanske kan hitta något likvärdigt på specsavers... haha!
Jag är inne på sjukdag nummer 2. Ganska skönt faktiskt. Hinner tvätta, tänka på vad ruud ska få i födelsedagspresent och söka studielån. Det sistnämda visar sig vara väldigt svårt när man har mac. Måste ha mozzila, måste ha speciell kortläsare. Usch. Jag tänker helt enkelt söka studielånet från pc:n.
ses på torsdag! tataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0