torsdag

God förmiddag!
Här sitter jag, läser tidningen, dricker kaffe och tjänar pegar, allt pa samma gang. Nu later det ju som att jag gottar mig i det, och det gör jag ocksa, den första timmen. Sen blir det trakigt.
Men det är ända skönt att inte behöva aka till Potsdam kl 7 pa morgonen. I dag har jag till exempel hunnit med att köra mitt nya hemma-yogapass i vardagsrummet och imorgon ska jag förska hämta mitt pass pa ambassaden innan jobbet.  Och ja, fran och med nu sa vill jag bli kallad hurtbullen.
Eftersom att jag kör veganska veckan sa gjorde vi en supergod vegansk/inte vegansk lasagne igar (min halva var veganska men ruuds halva hade ett tjockt lager ost) och efter det gick vi ut och drack en (tva) öl pa baren runt hörnet.
Nu ska jag dricka min tredje kopp etiopisk/tyska kaffe för dagen.
toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0